Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789089654045 |
De wereld om ons heen is volop in beweging; eenvoudige lijnorganisaties en leidinggeven alleen op basis van macht zijn passé. Dat vraagt andere kwaliteiten van jou als leidinggevende. Over een van de belangrijkste kwaliteiten van goed leiderschap lees je nauwelijks: geloofwaardigheid. Terwijl geloofwaardigheid de meest bepalende factor is voor de volgbereidheid van de mensen aan wie je leidinggeeft. Hoe word je een geloofwaardig leider? is het eerste boek in Nederland dat de koppeling maakt tussen geloofwaardigheid en leiderschap. Organisatieadviseur Marc Dortu identificeerde in zijn dagelijkse praktijk 10 inconsistenties waarmee leiders onbewust en onbedoeld hun geloofwaardigheid ondermijnen. Per hoofdstuk werkt hij deze inconsistenties uit aan de hand van heldere praktijkvoorbeelden en het directe effect ervan op de 7 steunpilaren van geloofwaardigheid. Eerste boek in Nederland dat de koppeling maakt tussen geloofwaardigheid en leiderschap. Voor alle managers, directeuren en veranderprofessionals die willen werken aan geloofwaardiger en dus effectiever leiderschap. Een praktisch toepasbaar boek waarmee je bouwt aan je eigen geloofwaardigheid. Trefwoorden: Leiderschap leidinggeven leider geloofwaardigheid organisatie Marc Dortu